Візитна картка веб-квеста «Вода у нашому
житті»
Назва веб-квеста:«Вода у нашому житті»
Предмети:фізика, хімія, біологія, географія.
Вікова категорія:7 клас.
Тривалість веб-квеста:1година 20 хвилин.
Мета:
- Формувати навики інформаційної діяльності.
- Розвиток інтересу до предметів фізика, хімія, біологія, географія; формувати мотивацію навчання.
- Формувати критичне мислення, вміння встановлювати логічні зв'язки між явищами, аналізувати різні ідеї та події, робити обґрунтовані висновки, вибудовувати ланцюжок доказів.
- Розвивати комунікативні вміння, навички публічного виступу.
- Використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої діяльності.
- Удосконалювати навички роботи в комп'ютерних програмах.
- Формувати вміння працювати в команді, досягати компромісу.
Актуальність
Порядок проведення:
1. Попередня підготовка
Учасники
веб-квесту повинні мати достатню інформаційну компетентність щодо роботи з
Інтернет-джерелами, ознайомлені з технологією роботи у соціальних сервісах, вміти обробляти
інформацію, систематизувати її, проводити візуалізацію (складання схем,
діаграм, кластерів тощо)
Корисні
посилання:
http://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/index.php/Веб-квест як педагогічна
технологія
http://vizumc.blogspot.com/Визуализацияинформации: сервисы для
учебнойдеятельности.
2. Введення в тему
· -
Що таке веб-квест (презентація технології)
· -
Актуальність теми веб-квесту про збереження водних ресурсів
на Землі.
Вода — мінерал, і мінерал
надзвичайно дивовижний, зразки якого не експонуються в жодному геологічному
музеї світу. Її, як і інші мінерали, народила Земля на зорі свого життя, коли
вона була розжареною, як вогонь. Родичаючись із розплавленими породами, вода
застигла пізніше в гранітах і базальтах. І тому з розжареного граніту і
сьогодні із шипінням виривається пара води.
Вода – безцінний скарб планети
Земля. ЇЇ значення важко оцінити.
«Соком
життя» назвав воду італійський художник Леонардо да Вінчі.
Життя
вперше зародилося у воді, тому вважають, що вода – скарбничка життя. Щоб повніше зрозуміти воду,
заглянемо у її таємниці.
3. Жеребкування, розподіл по групам
Групи:
-
Фізики;
-
Біологи;
-
Хіміки;
-
Географи.
4. Творчо-пошукова робота в групах.
Кожна група
знаходиться в окремому кабінеті, в якому є доступ до Інтернет. В кабінетах
знаходяться педагоги-інструктори, які роз’яснюють технологію роботи на
платформі веб-квесту, допомагають у заповненні відповідних сторінок групи на
сайті.
- групи учнів отримують завдання та покрокову
інструкцію;
- займають місця у відповідних кабінетах, в яких
проводиться інструктаж. Час виконання завдань обмежений – 1 година 20 хвилин.
- Після закінчення часу учні завантажують свої матеріали
на сайт.
- Презентація своєї роботи відбувається в актовій залі,
де за визначеними критеріями визначається переможці у номінаціях.
5. Творчий захист сторінки веб-квесту групами
(відбувається в актовому залі).
6. Перегляд відеофільму «Вода»
7. Підведення
підсумків, нагородження учасників за перемогу у номінаціях.
Загальний план роботи
(для всіх учнів)
- Уважно вивчити завдання своєї групи.
- Розподілити ролі у вашій групі.
- Після виконання завдання заповнити статтю - звіт вашої групи.
- Відправити матеріали вашої групи на сайт веб-квесту.
- Підготуватися до захисту своєї роботи.
Група
«ФІЗИКИ»
Тематичні питання: 1).
Фізичні властивості води.
2). Аномальні властивості води
3). Це цікаво.
Група
«ХІМІКИ»
Тематичні питання: 1)
Хімічні властивості води.
2). Як очищують воду?
3). Це цікаво.
Група
«ГЕОГРАФИ»
Тематичні питання: 1)
Скільки води на нашій планеті?
Чому вода на Землі не закінчується?
2) Чи існує проблема чистої води на Землі?
3). Це цікаво.
Група
«БІОЛОГИ»
Тематичні питання: 1)
Вода в організмах.
2). У якому вигляді вода безпечна для організму людини.
3). Це цікаво.
Немає коментарів:
Дописати коментар