Веб-квест "Вода у нашому житті



Візитна картка веб-квеста «Вода у нашому житті»

Назва веб-квеста:«Вода у нашому житті»
Предмети:фізика, хімія,  біологія, географія.
Вікова категорія:7 клас.
Тривалість веб-квеста:1година 20 хвилин.  
Мета:
  • Формувати навики інформаційної діяльності.
  • Розвиток інтересу до предметів фізика, хімія,  біологія, географія; формувати мотивацію навчання.
  • Формувати критичне мислення, вміння встановлювати логічні зв'язки між явищами, аналізувати різні ідеї та події, робити обґрунтовані висновки, вибудовувати ланцюжок доказів.
  • Розвивати комунікативні вміння, навички публічного виступу.
  • Використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери своєї творчої діяльності.
  • Удосконалювати навички роботи в комп'ютерних програмах.
  • Формувати вміння працювати в команді, досягати компромісу.
Актуальність
Порядок проведення:
1.    Попередня підготовка
Учасники веб-квесту повинні мати достатню інформаційну компетентність щодо роботи з Інтернет-джерелами, ознайомлені з технологією роботи  у соціальних сервісах, вміти обробляти інформацію, систематизувати її, проводити візуалізацію (складання схем, діаграм, кластерів тощо)
Корисні посилання:
http://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/index.php/Веб-квест   як педагогічна технологія
http://vizumc.blogspot.com/Визуализацияинформации: сервисы для учебнойдеятельности.
2.     Введення в тему
·       - Що таке веб-квест (презентація технології)
·       - Актуальність теми веб-квесту про збереження водних ресурсів на Землі.
Вода — мінерал, і мінерал надзвичайно дивовижний, зразки якого не експонуються в жодному геологічному музеї світу. Її, як і інші мінерали, народила Земля на зорі свого життя, коли вона була розжареною, як вогонь. Родичаючись із розплавленими породами, вода застигла пізніше в гранітах і базальтах. І тому з розжареного граніту і сьогодні із шипінням виривається пара води.
Вода – безцінний скарб планети Земля. ЇЇ значення важко оцінити.
         «Соком життя» назвав воду італійський художник Леонардо да Вінчі.
         Життя вперше зародилося у воді, тому вважають, що вода – скарбничка      життя. Щоб повніше зрозуміти воду, заглянемо у її таємниці.
3.    Жеребкування, розподіл по групам
Групи:
-         Фізики;
-         Біологи;
-         Хіміки;
-         Географи. 
4.    Творчо-пошукова робота в групах.
Кожна група знаходиться в окремому кабінеті, в якому є доступ до Інтернет. В кабінетах знаходяться педагоги-інструктори, які роз’яснюють технологію роботи на платформі веб-квесту, допомагають у заповненні відповідних сторінок групи на сайті.
-        групи учнів отримують завдання та покрокову інструкцію;
-        займають місця у відповідних кабінетах, в яких проводиться інструктаж. Час виконання завдань обмежений – 1 година 20 хвилин.
-        Після закінчення часу учні завантажують свої матеріали на сайт.
-        Презентація своєї роботи відбувається в актовій залі, де за визначеними критеріями визначається переможці у номінаціях.
5.    Творчий захист сторінки веб-квесту групами (відбувається в актовому залі).
6. Перегляд відеофільму «Вода»
7.  Підведення підсумків, нагородження учасників за перемогу у номінаціях.
Загальний план роботи (для всіх учнів)
  1. Уважно вивчити завдання своєї групи.
  2. Розподілити ролі у вашій групі.
  3. Після виконання завдання заповнити статтю - звіт вашої групи.
  4. Відправити матеріали вашої групи на сайт веб-квесту.
  5. Підготуватися до захисту своєї роботи.



Група «ФІЗИКИ»
Тематичні питання: 1). Фізичні властивості води.
                                      2). Аномальні властивості води
3). Це цікаво.
Група «ХІМІКИ»
Тематичні питання: 1) Хімічні властивості води.
2). Як очищують воду?
3). Це цікаво.

Група «ГЕОГРАФИ»
Тематичні питання: 1) Скільки  води на нашій планеті? Чому вода на Землі не закінчується?
2) Чи існує проблема чистої води на Землі?
3). Це цікаво.

Група «БІОЛОГИ»
Тематичні питання: 1) Вода в організмах.
2). У якому вигляді вода безпечна для організму людини.
3). Це цікаво.

Немає коментарів:

Дописати коментар